Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Е тази си заслужава доста повече от предната.
    Много запазена изглежда- лостчетата за мигачите, копчетата на волана, седалките...
    Ако толкова искаш такава кола - взимай я.
    В един момент пак ще те е яд че си дал 5-6 хил лева и вози като ютия падаща по стълбите, но тогава ще я продадеш на следващия "фен".
    Q2-тата се търсят винаги.
    156 2.0TS

    Comment


    • Относно воланите и лоста, които са вечно изтъркани - моята уж беше със запазен, но за 2 седмици се изтърка боята, с която беше правен. Въпреки това колата ми е чук. Окачването винаги скърца зимата и като покараш малко се оправя. Возил съм се и в други алфи и няма разлика.
      2005 156 1.9 JTD 115
      2004 GT 2.0 JTS 165

      Comment


      • Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
        Да, но не само заради модата с джантите. Другото е заради уж по-голямата сигурност - понеже така нареченият moose test дава точки за сигурността и всички почнаха да правят по-твърдо окачване за да могат да го вземат с по-висока скорост и да получат повече завездички. Което е нож с две остриета, особено когато настилката не е гладка.
        Относно аудитата, не знам как са, но при БМВ, мерцедес и френските е точно обратното:
        E39 вози по меко от E60
        C класите возят все по-твърдо като почнем от W201
        Пежо, Рено, Ситроен: колкото по-нови, толкова по твърди и дървени.
        Аз примерно умирам от срам като карам по АМ Хемус и ме застигне хидравличен ситроен - минава покрай мен с 200 а аз следя подскачам на всяка неравност и псувам Даже старият форд ескорт е по-добър за такива лунни пейзажи, пък нека се накланя в завоите.
        Нормално. Всички Алфи с крив горен носач - 147,166,156,GT се дънят на Хемус.
        На места максималната им адекватна скорост е не повече от 110, там където 159 с нормален, симетричен горен носач, минава със 150+ на темпомат и не трепва.
        Просто този носач, хванат зад макферсона, е недоразумение.
        Колкото и да харесвам 156 GTA и 166 фейс, огромен недостатък.
        Last edited by Scrapera; d.m.y г., 00:58.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
          Нормално. Всички Алфи с крив горен носач - 147,166,156,GT се дънят на Хемус.
          На места максималната им адекватна скорост е не повече от 110

          Не че нещо искам да се хваля или надувам, то не е за хвалба, ама хемус (панега-софия) всяка седмица го минавам в двете посоки със 140-150 от край до край.
          Само на тунелите 80, щото съм чувал че има камери, ама само съм чувал, не съм ги виждал.
          Никъде не съм усетил някаква нестабилност или несигурност.

          До Варна също съм ходил доста пъти, че нали и там се казва Хемус, също нямам никакви оплаквания
          Last edited by dhtj; d.m.y г., 02:57.
          156 2.0TS

          Comment


          • Варненската част е по-добра, но софийската си е истинска картофена нива, не ви знам как карате с по 150 и нагоре по тая пародия на магистрала
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

            Comment


            • С която и кола да карам по софийската част на хемус, на моменти се колебая дали волана ще ми остане в ръцете или таблото ще падне върху краката. На спускането преди Правец посока София със 140-150 има моменти където колата е неконтролируема.
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Не че нещо искам да се хваля или надувам, то не е за хвалба, ама хемус (панега-софия) всяка седмица го минавам в двете посоки със 140-150 от край до край.
                Само на тунелите 80, щото съм чувал че има камери, ама само съм чувал, не съм ги виждал.
                Никъде не съм усетил някаква нестабилност или несигурност.

                До Варна също съм ходил доста пъти, че нали и там се казва Хемус, също нямам никакви оплаквания
                Я кажи с колко караше тук 156чка, преди да преасфалтират, преди около месец.

                Десния завой на високото, малко преди виадукта на Елешница. Бабуна точно в завоя.
                https://www.google.com/maps/@42.7439...7i13312!8i6656

                Да не излезе, че ние караме на друга Хемус, различна от тази, по която дхтж-то кара?
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • Преасфалтирали са? За последно ходих в София преди година и 1 месец, да не би вече да са оправили магистралата?
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                  GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                  Comment


                  • Е те всяка година преасфалтират нещо и изкара 6-12 месеца и пак е на коловози, дупки, бабуни...
                    Трябва да се краде отнякъде все пак.

                    Comment


                    • Не са спирали да кърпят отделни участъци от доста време...
                      Постоянно има места, където целия поток се събира в една лента в посока и всеки петък и неделя стават километрични задръствания, щото Ганьо е тарикат/дебил и не зачита знаците, указващи го да се престрои...
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Просто на този участък на снимката, без много да се заиграват, са изсипали няколкостотин метра асфалт.
                        Съвсем наскоро. Напролет бабуните пак ще се покажат. Дхтж пак не каза с колко имнаваше там преди кръпката, и какво беше усещането в 156чката.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • Ако не говорим за комфорт, с ГТ-то, което е със стандартно окачване, минавам доста по-бързо, по цялата дължина от София до Ябланица.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                            Дхтж пак не каза с колко имнаваше там преди кръпката, и какво беше усещането в 156чката.
                            Нямам идея вуйче, не съм от тоя край, не ги знам кое село къде е и кой е тоя участък.
                            Казах ти - в тунелите 80. Навсякъде другаде - 140 и моментни изпреварвания до 150-160 са възможни.
                            Няколко пъти се засичам с една и съща ловешка 159ка в петък вечер и си играем до 200 и вървим наравно. С два кюнеца е и няма надписи, ама не пуши, значи е бензинова.
                            Там където има ремонти и стеснявания естествено си карам културно по знаците - 50-70...
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • А за усещането, си признавам че е некомфортно. Но не бих казал че е несигурно. Стои си стабилно колата.
                              Но друса и дрънчи. Затова се ориентирам към мерцедес за следваща кола, да ми е комфортно... А и въртя много километри напоследък и ми омръзна да сменям ръчни скорости, трябва си автомат....
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Ясно. Просто не си минал там със 150. Ако беше минал, въобще нямаше да ти е трудно да запомниш това място, и никога повече нямаше да минеш с толкова.
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X